Vito Ippolito gjenvalgt som president i FIM

Vito Ippolito fikk 62 stemmer mot motkandidaten Jorge Viegas 41 stemmer.

Trygghetstyranniet

Gjør vi barna våre en bjørnetjeneste ved å overbeskytte dem?

Roadracingfører Ole Bjørn Plassen på podiumet i Internasjonalt Spansk Mesterskap

Norgesmester i Superbike Ole Bjørn Plassen møtte i helgen noen av Europas fremste roadracingførere i FIM CEV Repsol International Championship på Valencia banen i Spania. Dette mesterskapet går for å være en av verdens tøffeste mesterskap. Serien har forstret opp utallige verdensmestere.

Sportssjef i et års vikariat

Vi søker en innovativ person som ut over teoretisk kompetanse har fartstid og erfaringskompetanse i en lignende funksjon, gjerne fra en annen individuell idrett. Søknad med CV sendes som epost til nmf@nmfsport.no innen 30. november.

Medisinsk Reglement 2015

Medisinsk utvalg har i inneværende år jobbet med en revidering av Medisinsk Reglement for 2015 og behandlet sluttprodukt er vedlagt her og publisert på forbundets nettsider for lover og reglement. Det er verdt å merke seg at kravet om akuttambulanse nå også innebefatter muligheten for bruk av andre aktører med beredsskapsambulanser godkjent for utrykning.

Verdensrekordforsøk 2014 Offshore- Del 2 29.11
Verdensrekordforsøk 2014 Rundbane- Del 2 29.11