Motorsportens nye IT-systemer.

Fra 1. februar 2015 innfører Norges Motorsportforbund nye IT-systemer. Vi lanserer ett nytt konkurransesystem som er basert på Det Svenske Motorcykel- och Snøscoterforbundet (SVEMO) sitt konkurransesystem, og vi knytter oss tettere opp mot resten av idretten ved å ta i bruk Norges Idrettsforbunds IT-systemer. Vi gjør dette for å etterkomme kravet fra Idrettstyret, om at alle medlemmer skal være registrert i Idrettens sentrale database og for å tilby et moderne og tilpasset konkurransesystem.

- The Norwegian Sensation

Elias Ishoel roses opp i skyene etter ny seier i USA, og leder nå Pro Lite-klassen etter fire av 16 runder.

Viktig informasjon fra NMF

Norges Motorsportforbund tar i bruk Idrettsforbundets systemer for klubb- og medlemsadministrasjon, samt et nytt konkurransesystem. Medlemmer i en NMF tilsluttet klubb kan ha fått en epost fra Idrettsforbundet med informasjon om å fullføre registreringen i Min Idrett.

Landslagsuttak i Enduro

Lørdag 24. januar arrangeres det uttak til landslag og rekrutteringsgruppe i enduro for 2015-sesongen.

Sølvmedalje i VM Offshore Class-1 til Christian Zaborowski

Etter torsdagens kjøring, hvor igjen Team Zabo Relekta Isiklar kom inn til andreplass etter fin kjøring ut fra et dårlig startspor, var i grunnen andreplassen i sammendraget sikret.

2015 Nyttårscrossen 10.01
FIM