Trygghetstyranniet

Gjør vi barna våre en bjørnetjeneste ved å overbeskytte dem?

Roadracingfører Ole Bjørn Plassen på podiumet i Internasjonalt Spansk Mesterskap

Norgesmester i Superbike Ole Bjørn Plassen møtte i helgen noen av Europas fremste roadracingførere i FIM CEV Repsol International Championship på Valencia banen i Spania. Dette mesterskapet går for å være en av verdens tøffeste mesterskap. Serien har forstret opp utallige verdensmestere.

Sportssjef i et års vikariat

Vi søker en innovativ person som ut over teoretisk kompetanse har fartstid og erfaringskompetanse i en lignende funksjon, gjerne fra en annen individuell idrett. Søknad med CV sendes som epost til nmf@nmfsport.no innen 30. november.

Medisinsk Reglement 2015

Medisinsk utvalg har i inneværende år jobbet med en revidering av Medisinsk Reglement for 2015 og behandlet sluttprodukt er vedlagt her og publisert på forbundets nettsider for lover og reglement. Det er verdt å merke seg at kravet om akuttambulanse nå også innebefatter muligheten for bruk av andre aktører med beredsskapsambulanser godkjent for utrykning.

Opptak utøvere Team Øst Trial

NMF Region Øst er klare for opptak av nye utøvere i vårt satsningsteam i Trial, Team Øst Trial. Søknadsfrist er 7. desember 2014.

Verdensrekordforsøk 2014 Offshore- Del 2 29.11
Verdensrekordforsøk 2014 Rundbane- Del 2 29.11