Subsidiering av Trener 2-kurs for deltagere innstilt av regioner

NMF har mulighet til å subsidiere utdanning av 12 deltakere fra regionene på trener 2-kurs som går over to helger i Drammen – 17. – 19. oktober og 14. – 16. november.

Stian klar for VM

Stian Schjetlein og 7 andre førere fra Hjellestad Jetski Klubb har nå ankommet USA hvor de om 10 dager skal kjøre VM i vannjet.

Seksjonsårsmøter og motorsportkonferansen 7. - 9. november 2014

Program, årsmøteinnkalling og diverse dokumenter i forbindelse med helgen er nå publisert på våre nettsider.

Jeg tenker på Christian hver dag

Sønnen Christian måtte gi tapt for kreften for to år siden. Erik Flaten bruker motorsporten til å vinne over sorgen. For den mangeårige rallycrossføreren Erik Flaten har dødsfallet gått meget sterkt innpå ham. Det er jo egentlig helt forferdelig at man skal kunne dele ut en minnepris for sønnen sin. Samtidig er det en fin måte for både oss og miljøet å kunne hedre Christian på.

Trenger du påfyll av kompetanse?

Vi er i full gang med en ny sesong når det gjelder utdanning. Sikkerhetsledere, aktivitetsledere, trenere og konkurransefunksjonærer må kurses, og vi setter stadig opp nye kurs.

Invitasjon til trener 2-kurs etter ny fagplan!

Høsten 2014 vil NMF avholde trener 2 kurs med til sammen 20 plasser. Kurset er helt nytt og følger rammeverket til Trenerløypa, og to solide kurslærere; Anders Minken og Marius Dammyr vil være kurslærere. Kurset består av 2 helger (fredag-søndag) og praksis. Kurset består av 75 timer teori og 75 timer praksis.

VIKTIG INFO TIL ALLE KLUBBER - SØKNAD OM SPILLEMIDLER!

Vi ønsker å minne dere på å søke om spillemidler. Søknadsfristen for alle klubber er 29. oktober 2014.

Trial Des Nations 2014

Kommende helg er det Lag-VM i Trial, Trial Des Nations, og årets konkurranse går av stabelen i høylandskapet i Andorra. Det norske landslaget er allerede på plass i Spania der man nå ligger i trening de kommende dagene før turen går til arrangørarenaen.

2014 Atv EM-Lag Nederland 04.10
2014 Trial MNM 5 Finale 04.10